Ana içeriğe atla

Illustrator: Oriol Angrill Jordà

İsmi de işleri gibi komplike Oriol Angrill Jordà'nın. Genç yaşına rağmen aldığı yol yarının da ötesinde kanımca. Galeri ya da sergi gezmeyi ilkokul çocuklarına yaptırılan bir aktivite olarak değerlendiren Oriol'un özgün olmasını bile bu düşüncesine bağlayabiliriz.

Tezatlığın, sonsuzluğun ve perspektifin üstadı Escher 'den bir hayli etkilenen Oriol'un çizimlerinde bu izlere rastlamak mümkün. Son çalışmalarından ismini " Blendscapes" olarak verdiği çizimlerde renk geçişleri ve kullanılan geleneksel dağ figurleri muazzam.  Bir Escher olabilir mi bilinmez ama adını bile telaffuz etmenin zor olduğu bu dahi çocuğun ismini tarihe yazdıracağı kesin.





Çiğdem

Yorumlar

  1. Cigdemcim sayende bir ustadi daha tanidim, ismi cidden zor, unutmamak icin kafama sadece JORDA yi yaziyorum simdilik, Escher in de eserleri etkilemistir beni ama Jorda da daha dokunakli daha romantik birseyler gordum, en azindan senin sectigin orneklerde, tesekkurler bu guzel paylasim icin : ) Gorselleri hemen art dosyama sakliyorum : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dun bahsettiğin şekilde wishlistine eklediğin urunu de alabilirsin Aylincim! :)

      Sil
    2. Insallah canim, daha cok artla cevrili olmak istiyorum evimizde : ) Galeri gibi olsa duvarlarimiz, bakip bakip ilham dolsak, hayallere dalsak : )

      Sil
  2. hi!
    unfortunately I've to delate my old blog hip&chips!
    help me to refind all my followers!

    www.seleneoverthepond.blogspot.com is the new one!

    you can follow me also on facebook @ seleneoverthepond
    and instagram @ hipandchips

    love

    YanıtlaSil
  3. Paylaşımlarınızı çok beğeniyorum sürekli yeni şeyler tanıtıyorsunuz
    Daha sık post yapabilir misiniz=)

    Özge

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Ozge yorumun beni cok mutlu etti, fırsat buldukca daha sık post yapmaya calısacagim:)

      Sil
  4. Canim ne guzel olmus bu tanitim.. Ben bunu kacirmisim.. Tebrik ederim gercekten.. Bloglar icinde farkli icerikte birsey gormek cidden zorken senin postlarin daha sik olsa inan daha mutlu olabilirim ben.. Hani haftada 1 bile kabulum.. :)) Aksam nefisti.. Tekrar tesekkurler canim ! Iyiki geldin.. xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy ne güzel bi yorum daha! Üstelik Lulucumdann:) Umarım bundan sonra daha sık yazarım birseyler. Dün aksam cok guzeldi gercekten de en kısa zamanda tekrarlayalım:) xoxo

      Sil
  5. GÜzel bir tanıtım olmuş bu. İsimleri değişik olanlar da hep böyle sivrileşir standartın dışına doğru..Beğendim

    YanıtlaSil
  6. Cigdemcim sonunda geldim, yeni post umuyordum ama yogunluktan girememissin sanirim, hadi arayi cok acma, yine buldugun orijinal guzellikleri paylas bizimle. Bulusmamiz cok guzeldi, baharda yine tekrarliycaz kesin : ) Ve o guzel upuzun yorumlarinla beni cok guzel gulumsettin, hatta simdi de guluyorum yazarken. Cok tatlisin sen ya : ) Canim o mankeni dolapderedeki bir mankenciden almistim, kolyelerden kelebekli tasli olan Floransadaki bir antika pazarindandi, kar taneli olan ise Tunel de bir magazadan, hani Tunele dogru yururken Istiklalde, meydana gelince sagdan cayci tipi mini tabureli bir sokaga girilir ya, o sokagin hemen girisinde solda minik vitrinli bir takici var, onun icinden almistim, bence halen vardir bu model ve ucuz bir seydi, eger sordugun o kar taneli olan ise ben Beyogluna gittigimde bakarim senin icin zaten, orayi da cok ozledim, gitmeyeli cok oldu, en son yazin gitmistim : ( Sonracima lila kavanoz kesfi icin tekrar cok tesekkurler : ) Bu arada yesil bardak ta Auckland daki bir antikacidan : ) Lulum da sormustu : ) Kagithane altliklari paylastigin icin de cok tesekkur ederim. Benim detaylari kacirmayan keskin gozlu ince zevk sahibi arkadasim : ) Cok opuyorum : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolapdere'den Floransa'ya giden mankenin hikayesini dinlemek istiyorum! :) Aylin süpersin valla.. Kelebek tasli olan kolyeyi cook begendim, kar tanesi de guzel ama kelebekli olan kadar cekmedi beni:)
      Bulusma benim icin de cook güzel gecti, arayı fazla acmayalım konuscak cok sey var!
      Arayı cok acmadan post yapmaya calisicam, soz! :)

      Sil
  7. Canim manken Istanbulda, aynayi tasidim ama onu buraya tasimak baya zor olurdu. Gerci burada da bir mankenci buldum, hatta ustlerini guzel ipek esarplarla kapliyorlar, onlardan kucuk bir boy takilarim icin wish listimde : ) Yeni post yapmissin, simdi videoyu izliyim hemen : ) Merak etme en gec nisanda gorusucez yine : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa o manken olan fotograf İstanbul'daki evde mi cekildi? Üzeri ipek kaplı olanlar da eminim cok hostur. Nisan'ı iple cekiyorum:)

      Sil
  8. Bilmediğim bir sanatçı ile daha tanıştım sayende. Düş gibi çizgileri, suluboyanın kağıtta bıraktığı izlenim gibi masalsı. Çok güzel gerçekten...Blenscapes ismi çok yakışmış bu çalışmalara.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çantalarınız Sanat Eserine Dönüşsün

Herkeste olan, fabrikasyon çantaların bazıları gözümü rahatsız etmiyor değil. Sadece çantanın değil, sanki takanın anlaşmış gibi kombini de copy-paste olması belki de rahatsız eden.
Ergin Ünal isimli Türk tasarımcı Erzen markasıyla bu işe bir el atmış ve adeta her bir çantayı kişiye özel çizimleriyle ayrı sanat eserine dönüştürmüş; bayıldım!
Daha fazlası için Instagram hesabını (@erzenofficial) takibe almanızı öneririm.




Cape Town - 1

Ankara’da üniversite okuduğum yıllarda İstanbul’a ailemin yanına mekik dokurken, bolca düşünme fırsatım olan, içinde bulunduğum durumlara bir de uzaktan bakma fırsatını veren keyifle geçirdiğim otobüs yolculuklarından birinde bir dergide görmüştüm ilk defa. Büyülü Afrika Şehri Cape Town yazıyordu başlıkta. Kafamdaki Afrika resmine pek uymayan modern binaların arkasından göz kırpan Masa Dağı’nı ilk görüşümdü. Sanıyorum sene 2005 ya da 2006. 




Zihnime kazınan bu fotoğraf ve okuduğum o yazı Mayıs ayında eşim ve benim peş peşe olan doğum günlerimiz için bir fırsat oldu ve gitmemize 3 gün kala eşime bir sürpriz hazırladığımı söyledim. Vizesiz gidilebildiği için hazırlıkları ruhu duymadı tabii :) 
Aylar öncesinden kara kaplı defterime aldığım notlar sayesinde aşağıda sıralayacağım yerlerden sizin de keyif almanızı umarak başlıyorum;
Öncelikle mevsim çok önemli. Biz Mayıs sonu gittiğimizde Güney Afrika sonbaharı yaşıyordu. Tabii bizdeki gibi değil. Hava yine güneşli fakat oldukça esintiliydi. Do…

Isla Bonita - Alaçatı

Uzun zamandır beklettiğim fakat paylaşmak için can attığım bir post ile karşınızdayım :) Malum Gezi olaylarından dolayı Mayıs sonu ve Haziran arası benim gibi bir çoğunuzda kopuk geçti. Yaşanan onca sıkıntı arasında benim de post yazmak içimden gelmedi herkes gibi..
Fakatt... Hazır bayram öncesi planlar yapılmış "Aman valizimde bunu da unutmayayım!" diye ajandalarımıza not aldığımız son 2 altın güne girmişken benim de Alaçatı'ya gidenlere harika bir yer tavsiyem olacak.
İş dolayısıyla Mayıs ayında gittiğim İzmir'den haftasonu kaçamağı yapmak için arkadaşlarla Alaçatı'ya geçmiştik. Biz kavurucu bir güneş ve bol sakinliğin hayallerini kurarken daha ilk gittiğimiz akşam yağan dolu ile tarihe adımızı altın harflerle yazdırmıştık. Alaçatı'da dolu! Şaka gibiydi. Tamam Mikaille aram hiç bi zaman iyi olmadı ama bu kadar kelek yapmasını da beklemiyordum. Neyse ki ertesi sabah şaka yaptım dercesine bollll güneşli bir sabaha uyandırdı da affettirdi kendisi.
Fakat "…