Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Mart, 2012 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Mix The Colors Enjoy The Fabric

Geçtiğimiz sezon ve bu sezondan itibaren farklı kumaş kalitelerini ve renklerini karıştırmak pek moda. Kaşelerin deri ile uyumu, kontrast renklerin yakın teması ortaya harika bir şölen çıkarıyor. Takdiri fazlasıyla hakeden LAHSSAN bu konuda en iyilerden. Kumaş ve renkleri karıştırmaktan, birlikte kullanmaktan çekinmeyip muhteşem modeller ortaya çıkarmış.


Bu modeller FW'12-13 sezonundan itibaren daha çok gözünüze çarpacak ancak şimdiden yazlıklarda buna benzer kısa ceketler edinmek isterseniz "fast fashion" markaları ( Stradivarious, H&M, Bershka vb.. ) çoktan satışa çıkardı bile, mağazalara bir göz atın derim. Çiğdem

İpekyol'un Yepyeni Ayakkabı Koleksiyonundan Size Özel Hediyeler

2012 İlkbahar-Yaz koleksiyonları mağazaları renklendirmeye başlarken bu sezon İpekyol’un çok özel bir süprizi oldu. Kendi tarzını yaratan şık ve modern İpekyol kadınları, giyimlerindeki tasarım ve kalitenin tamamlayıcısı olacak yepyeni İpekyol ayakkabı koleksiyonuyla buluşuyor.

Koleksiyon onlarca renk ve desenle yorumlanırken; Business, Smart Trendy, Smart Casual ve Elegant temalarıyla tüm zevklere hitap edecek gibi.
 Bu özel koleksiyondan dilediğiniz 1 çift sizin olabilir! http://www.hurriyetaile.com/ipekyol sitesinde sizi, tüm koleksiyonu görebileceğiniz, İpekyol’a özel bir ayakkabı odası karşılıyor. Burada en beğendiğiniz ayakkabıyı seçip, size özel verilen linki paylaştığınız takdirde ayakkabı sizin! Tabi ki her hafta toplam 10 kişiye verilecek hediyelerden birini almanızın yolu, size verilen linki en çok paylaşan bu 10 kişiden biri olmak.

Ayrıca, göz atmak isterseniz, İpekyol web sitesi www.ipekyol.com.tr'de bütün İpekyol koleksiyonu yer alıyor. Sezon ürünleri iddialı olduğu kada…

Song of the Week: Macy Gray - I Try

Çok şey yazmak istiyorum ama yazmayacağım.. Çok sevdiğim Macy Gray ve en çok sevdiğim parçası I Try bu haftanın olsun..

Bol güneşli, neşeli bi hafta olsun! xXx

Definition of Being Simply Cool

Kate Lanphear Style Editor - U.S Vogue
Source: Citizen Couture

Şimdiye Kadar Yedik; Ama Artık Yemezler!

Tarifler, reçeteler, doğal hayat ipuçları falan konuşuyoruz ama sağlıklı yaşam konusunda aklımızı daha çok kurcalaması gereken konu GDO, yani “genetiği değiştirilmiş organizmalar”.

Gündemdeki bu konu hakkında aksiyon almamızı sağlamak isteyen Greenpeace de güzel bir kampanya başlatmış; Yemezler! “Yemezler” ile isteyenler sadece konuşmak yerine, bir imza vererek bu sorunun çözülmesine katkı sağlayabiliyor.

Siz de dilerseniz buradan imza atıp, hala vakit varken GDO’ların ülkemize girmesine engel olabilirsiniz.

www.yemezler.org/?ref=199664

Evet, sadece bir imza atıp kampanyayı paylaşarak et, süt ve diğer gıdalar şeklinde yavrularımızın, ailemizin tabağına koymak zorunda kalacağımız GDO’larla daha güçlü şekilde mücadele edebiliriz. 12 GDO zaten serbestmiş, kalanlarını durdurmak sizin elinizde.

Kampanyaya katılanlar, bir de rozet toplayıp tişört, bardak kazanabiliyor.

Bu arada, bu GDO nedir ne değildir. Tehlikesi neymiş diyenler aşağıdaki videoyu izleyip, paylaşabilir.




#yemezler

Bir bumads ad…

Bir Bileklik Bin Kombin

Geçtiğimiz yaz aldığım bu bilekliği takmadığım kombin kalmadı heralde. Ama herşeye de bu kadar uyumlu olur bir bileklik. Evladiyelik ilan ediyorum kendisini :)

Bileklik: Armani

Song of the week: Empire of the Sun - We are the people

Loop'a alıp yuzlerce kez dinlenesi. Bir şarkı hem ağlama hem de oynama hissi verir mi? Herrrrrkese güzel bir hafta olmasını dilerim. Çiğdem

Louis Vuitton @ Les Art Decoratifs

Şimdilerle kokoşcanların ellerinden düşürmediği LV logolu çantalarla daha çok anılan, Marc Jacobs'un adeta kalp masajı ile canlandırdığı Louis Vuitton, Paris'te uzun süreli bir sergi ile tarihini gözler önüne seriyor. 


Yolculuğuna günün şartları gereği kadınların kıyafetlerini taşımak için dev çantalar / valizler üreterek başlayan bu markanın, günümüzde saygınlık nesnesine dönüştüğünü ne yazık ki yadsıyamayız. Öyle ki öyle olduğunu sanıp 50 km öteden sahte olduğu belli olan çantaları da utanmadan takıp gerçeğini kullanandan daha havalı, ayakları yere basmadan yürüyen kızlarımız da var. Monogram sembolünü 1854 yılından beri ellerden düşürmeyen bu markanın ruhunu canlandıran modanın yaramaz çocuğu Marc Jacobs ismi işte bu yüzden şimdi kurucu LouisVuitton ile birlikte anılıyor. Bu arada Geçtiğimiz Paris Moda Haftası'ndaki muhteşem şovunu izlemeyeniniz kaldıysa BURAYA  tıklayın.




Markanın ve modanın tarihine damga vuran bu iki ismin günün gereksinimlerini nasıl zeki bir şekilde t…

31.Uluslararası İstanbul Film Festivali Başlıyor!

Tavsiye ettiğiniz filmler neler? Program için TIKLAYIN

Akıllı Iphone Defteri

Ne varsa çekik gözlülerde var. Adamlar akşama kadar oturup nerden buluyorlar böyle ıncık cıncık işler bilmiyorum ama güzel bir iş çıkardıkları kesin. Çok mu elzem? Bence değil. Ama şekil mi şekil. Defter kılıfları çok farklı da yapılabilir ilerleyen zamanda ama bu hali bile gayet hoş. Bunun türevlerini biz zaten görmüştük, hani kitap içine kaset koymalar, efendime söyleyeyim sim kart göndermeler falan ama elde defter arası iphone? Bir de titreşimde düşünün :)  Koreli dizayn grubu Nothing Design gururla sunar efenim;



 Ders dinlerken gözünü telefondan alamayanlar için birebir gibi :) Ne dersiniz? Çiğdem

Song of the week: Robbie Williams - Feel

Benim icin rüya gibi geçen haftasonunu bu guzel haftaya baglayan sarkıdır "Feel"  Tek kusuru Take That grubuyla tanınmış olması olabilir Robbie icin. En azından benim için öyle. Onun dısında bence öldükten sonra kıymete binecekler listesinde kendisi. Sozler, muzik muhtesem. Harika bi konser, milyonlarca kişi ve bu manzara karsısında en sonunda İbo gibi aglayan Robbie. Hadi izleyin
come and hold my hand
i wanna contact the living
not sure i understand
this role i've been given

Obsession with feathers

"Moda ayı" resmen sona ermiş bulunuyor. Bu sefer ne dantelli şapkası içinde ne de çılgın desenler. Anna della Russo kuştüyünü biraz(!) abartsa da gözalıcı olduğu şüphesiz.

Object of Desire

Jeremy Scott for Adidas JS Instinct High Top Sneakers
Yellow is the only reason why i love. Any doubts? CLICK HERE TO BUY (for US only)

Genç Yetenek Boa Mistura ve 3 Boyutlu Sao Paulo Sokakları

Zihinden geçenleri somutlaştırabilen insanlara özellikle de genç yeteneklere bayılıyorum. İspanyol sanatçı Boa Mistura'da ( diğer inanılmaz işleri için tıklayın) bunlardan birisi. Daracık sokaklara sahip Sao Paulo'da yapılacak en güzel işlerden birini yapmış kendisi ve ekibi. Yerel kültürlerin bu şekilde vurgulanmasını takdir ediyorum. Zira mahalleli de bu işe öylesine ilgi duymuş ki kova, fırça demeden yer gök aynı renge bulanmış büyük bir zevkle. Üç boyutlu çizimlerin muazzam simetrisi ne kadar emek harcandığının göstergesi değil mi zaten?
 Bizde de Ankara'da Çinçin mahallesi ya da İstanbul'da Sulukule bu şekilde değerlendirilebilir ve şehir simgesi haline bile gelebilir mi var mı öyle bir yiğit?







Song of the week: Depeche Mode - Fragile

Sevdiğimiz bir şarkı.. Bu haftayı temsilen..

There's a strange obsession
It's drawing us nearer
We don't understand it
It never gets clearer

Street Style: Paris Fashion Week FW'12

O muhteşem kadrajına kurban olduğumuz Tommy Ton detaylarla yine action başında, bizler için Paris Moda Haftası'nda! Favoriler, kare aslar;