Ana içeriğe atla

Eylül


Yaz kızı olmama ragmen aylardan en sevdiğim, mevsimin en guzel oldugu ay Eylül. Ayın 1'i ve günlerden Pazartesi. Tesadüfleri seviyorum :) Güzel tesadüfleri daha çok seviyorum. 

Eylül ayı benim için yeniliklerin, planların ve değişimin ayı. Bir de dergilerin en güzel sayı cıkardıgı ay :) Mevsim yazdan döner, her şey ve herkes işine, okuluna döner.. Belki de yeni yerlerde yeni başlangıçlar yaparlar. Ben hep başka hissederim kendimi bu ay.  Bu sene diğer Eylüllerden farklı olarak yeni ailemle, eşimle ve yeni hayatımla huzurlu günler geciriyorum. Siz peki? Eylül'ün sizin için anlamı ne?

Çiğdem

Yorumlar

  1. Eylul demek Paris'e kisin yaklasiyor demek. Bide bu eylul ilk defa is yok okul yok ev hanimligi yapiyorum demek vallahi benim icin :) Bide tabiki evliligin tadini cikartiyoruz 4 yil ayri gayri suren iliskiden sonra :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakettiniz amaa! :) Benim de ilk defa Eylul ilk defa iş yok, okul yok aynen ev hanımlıgı yapıyorum ama bu da cok eglenceli hehehe :))) O degil de Paris'e sonbahar da ne yakısıyor yahu!

      Sil
  2. Eylul demek balik demek benim icin ! Av yasaginin kalkmasi ile sofralari senlendirmek demek ! Yazin bitmeye baslasigini hatirlatip da huzunlendirmez ayrica. Hem bir de Alpcan'in yazlik hayatinin sona erip kucagima da dusmesi demek ! Bence bir de sonbaharin renklerine asik olmaya baslamak da demek.. Demek de demek yani.. Cok severim..:) * Seni de... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzuum yorumunu Ekimde gordum kabul muu! :) Balıkla aram pek olmadigi icin (son 2-3 senedir hayatımda) senden ogrendim bak av sezonunun kalktıgını bu ayda bak!

      Sil
  3. Benim için eylül demek başlangıçlar demek... Yazı sevmem, bahar insanıyım ben, mayısın ortasında doğmuş olmamdan olsa gerek. İşte yaz bitip artık havalar böle tatlı tatlı serinliyor ya o yüzden "Eylül" ü severim. Birde küçükken bir tane kocaman bebeğim vardı adını "Eylül" koymuştum. Hep kızım olursa "eylül" koyacağım ismini derdim. Şimdilerde "Ayşe"ye döndüm:) sevgiler
    Tuba Gun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa senin icin de cok guzelmiş bak Eylul'un anlamı.. en cok bebege isim koymanı sevdim ama:)

      Sil
  4. benim için anlamı pek çok! yeni yaş, yeni hayaller, sarı ve çıtırdayan yapraklar, Sezen Aksu ve en önemlisi kendimi mutluluğun doruklarında hissettiğim an. Eylül postlarına yorumsuz kalamam;)
    ben de beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için cok tesekkur ederim, sarı yapraklar deyince ben de katılmadan edemiyorum. Sonbahar bir baska güzel <3

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cape Town - 1

Ankara’da üniversite okuduğum yıllarda İstanbul’a ailemin yanına mekik dokurken, bolca düşünme fırsatım olan, içinde bulunduğum durumlara bir de uzaktan bakma fırsatını veren keyifle geçirdiğim otobüs yolculuklarından birinde bir dergide görmüştüm ilk defa. Büyülü Afrika Şehri Cape Town yazıyordu başlıkta. Kafamdaki Afrika resmine pek uymayan modern binaların arkasından göz kırpan Masa Dağı’nı ilk görüşümdü. Sanıyorum sene 2005 ya da 2006. 




Zihnime kazınan bu fotoğraf ve okuduğum o yazı Mayıs ayında eşim ve benim peş peşe olan doğum günlerimiz için bir fırsat oldu ve gitmemize 3 gün kala eşime bir sürpriz hazırladığımı söyledim. Vizesiz gidilebildiği için hazırlıkları ruhu duymadı tabii :) 
Aylar öncesinden kara kaplı defterime aldığım notlar sayesinde aşağıda sıralayacağım yerlerden sizin de keyif almanızı umarak başlıyorum;
Öncelikle mevsim çok önemli. Biz Mayıs sonu gittiğimizde Güney Afrika sonbaharı yaşıyordu. Tabii bizdeki gibi değil. Hava yine güneşli fakat oldukça esintiliydi. Do…

Çantalarınız Sanat Eserine Dönüşsün

Herkeste olan, fabrikasyon çantaların bazıları gözümü rahatsız etmiyor değil. Sadece çantanın değil, sanki takanın anlaşmış gibi kombini de copy-paste olması belki de rahatsız eden.
Ergin Ünal isimli Türk tasarımcı Erzen markasıyla bu işe bir el atmış ve adeta her bir çantayı kişiye özel çizimleriyle ayrı sanat eserine dönüştürmüş; bayıldım!
Daha fazlası için Instagram hesabını (@erzenofficial) takibe almanızı öneririm.




Isla Bonita - Alaçatı

Uzun zamandır beklettiğim fakat paylaşmak için can attığım bir post ile karşınızdayım :) Malum Gezi olaylarından dolayı Mayıs sonu ve Haziran arası benim gibi bir çoğunuzda kopuk geçti. Yaşanan onca sıkıntı arasında benim de post yazmak içimden gelmedi herkes gibi..
Fakatt... Hazır bayram öncesi planlar yapılmış "Aman valizimde bunu da unutmayayım!" diye ajandalarımıza not aldığımız son 2 altın güne girmişken benim de Alaçatı'ya gidenlere harika bir yer tavsiyem olacak.
İş dolayısıyla Mayıs ayında gittiğim İzmir'den haftasonu kaçamağı yapmak için arkadaşlarla Alaçatı'ya geçmiştik. Biz kavurucu bir güneş ve bol sakinliğin hayallerini kurarken daha ilk gittiğimiz akşam yağan dolu ile tarihe adımızı altın harflerle yazdırmıştık. Alaçatı'da dolu! Şaka gibiydi. Tamam Mikaille aram hiç bi zaman iyi olmadı ama bu kadar kelek yapmasını da beklemiyordum. Neyse ki ertesi sabah şaka yaptım dercesine bollll güneşli bir sabaha uyandırdı da affettirdi kendisi.
Fakat "…